За да поръчате желания от Вас продукт, може да направите следното:
- да поръчате през он-лайн платформата
- да ни се обадите на посочените телефони
- да ни изпратите e-mail
- да ни пишете на Skype
Ако пазарувате за първи път от нашия електронен магазин и не знаете какво да правите, следвайте по-долните стъпки:
1. Намирате се на страницата на избрания от Вас продукт
2. Натиснете бутон Добавете, за да сложите продукта във Вашата количка.
3. Отивате на страницата на Вашата количка. Ще видите избраната вече стока и тук ще можете да промените количеството в случай, че желаете повече от един 1 брой.
Забележка: За да поръчате още продукти, натиснете Върни се към пазаруването и повторете горните стъпки.
4. Всички избрани от Вас стоки са вече в количката и сте готови да поръчате. Натиснете бутон Продължи към поръчката.
5. Изберете физическо лице или юридическо лице и попълнете формата.
6. Прочетете Общите условия на сайта и ако сте съгласни с тях, потвърдете поръчката.
Как ще получа поръчаната стока?
1. С куриерска фирма Спиди АД.
2. В офиса на БМАКС ООД.
Как мога да платя поръчаната стока?
1. По банков път с данните, които ще получите по електронната поща, след направена поръчка.
2. Чрез наложен платеж с пощенски паричен превод, използваме куриерска фирма Спиди АД, която има лиценз за пощенски парични преводи.
Не изпълняваме поръчки с наложен платеж!
Мога ли да върна поръчаната стока?
Да!!! Съгласно чл. 55, ал. 1 от ЗЗП когато потребителят упражни правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект и когато търговецът не е предложил да прибере стоките сам, потребителят трябва да изпрати или предаде стоките обратно на търговеца или на упълномощено от него лице без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил на търговеца за решението си да се откаже от договора по чл. 52. Крайният срок се смята за спазен, ако потребителят изпрати или предаде стоките обратно на търговеца преди изтичането на 14-дневния срок.
Съгласно чл. 55, ал. 2 от ЗЗП потребителят заплаща само преките разходи за връщането на стоките по ал. 1 с изключение на случаите, когато търговецът се е съгласил да ги заплати, или ако търговецът не го е уведомил, че разходите за връщане на стоките се заплащат от потребителя.
Необходимо е да върнете стоката в пълна окомплектовка (опаковка, кашон, дискове, кабели и т.н.), с не променен външен вид и не променен софтуер, когато се отнася до лаптоп или компютърна система. Съгласно чл. 55, ал. 4 от ЗЗП потребителят носи отговорност само за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.