ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН www.bmax.bg
ВНИМАНИЕ: Моля, прочетете внимателно следващите Общи условия, преди да продължите с използването на този уеб сайт! Ако не приемате изброените условия, не трябва да използвате този сайт!
bmax.bg може да прави промени в материалите и услугите на този сайт или в продуктите и техните цени по всяко време и без предупреждение.
Чрез отбелязване в полето „Съгласен съм с Общите условия”, Клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите Общи условия, приема ги и се задължава да ги спазва.
bmax.bg не носи отговорност при невярност на посочената от производителя информация за характеристиките на стоката; не носи отговорност, ако Клиентът не може да осъществи достъп поради проблеми извън контрола на сайта - хардуерен или софтуерен проблем, проблем с Интернет връзка, хостинг и др. Възможни са печатни и технически грешки, както в описанията на продуктите така също и в тяхната стойност (цена).
Технически консултации през сайта, или по телефон могат да бъдат правени в рамките на работното време: от 9:00 до 17:30 часа, от понеделник до петък.
Настоящите условия могат да бъдат актуализирани по всяко време без специално уведомяване на Потребителите. bmax.bg не носи отговорност, ако Потребителят не е прочел последния вариант на настоящите условия.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СОБСТВЕНОСТТА НА САЙТА
Този сайт www.bmax.bg е собственост на БМАКС ООД.
Съгласно Закона за защита на потребителите сме длъжни да Ви предоставим свободно следната информация:
-Име и адрес: БМАКС ООД – гр. Пловдив, с адрес на управление ул. “Цанко Дюстабанов” 55, ЕИК по ЗДДС: BG160134115.
- Основните характеристики на стоките са посочени подробно в страницата за представяне на всеки продукт.
- Цената на стоките на всички страници в сайта е посочена в лева с включен ДДС.
- bmax.bg не налага никаква допълнителна стойност при използването на представените средства за комуникация с нас.
- Плащането на стоките е съобразено със Закона за счетоводството, за което се издава съответния документ.
ИМАМ ЛИ НУЖДА ОТ РЕГИСТРАЦИЯ?
Вие можете да правите поръчки от сайта bmax.bg като регистиран потребител или без регистрация с цел спестяване на време.
Поради зачестили спам атаки, модулът за регистрация се визуализира само след предварителен контакт с администрацията на сайта по телефон или мейл!
При регистрация потребителят си създава клиентски профил, чрез който ще има възможност да следи хронологията и статуса на поръчките си, да редактира акаунта си и да променя паролата си. При повторна поръчка няма нужда да се въвеждат отново данни за доставка, тъй като те ще се вземат от профила, с цел улесняване на поръчката.
С отбелязване на полето "Съгласен съм с Общите условия" клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите Общи условия и ги приема.
При попълване на регистрационната форма Клиентът е длъжен да предостави точни, пълни и верни данни относно самоличността си, точния си адрес, валиден адрес на електронна поща и другите изискуеми от регистрационната форма данни. Клиентът гарантира, че данните, които предоставя в процеса на регистрация, са верни, пълни и точни.
ПРИЕМАНЕ НА ПОРЪЧКА
Поръчките се приемат от сайта 24 часа в денонощието, включително в почивните дни и в дните на официалните празници, а се обработват всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа. При финализиране на Вашата поръчка, Вие имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, начинa на доставка и начина на плащане. След финализирането на поръчката на посочения от Вас телефон или e-mail ще получите потвърждение със същата информация. За всеки етап от обработването на поръчката (потвърждаване на наличност, изпращане и др.) ще бъдете уведомявани от оператор по е-майл или телефон. Състоянието на текущата, както и на предишни поръчки, можете да следите и от Вашия профил.
Поръчки приети до 17:00 часа в работен ден се изпълняват в същия ден. Поръчки приети след 17:00 часа в работен ден се изпълняват на следващия работен ден.
ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА
Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички цени са в лева с включен ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчката.
НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ
- Плащане при доставка (наложен платеж - трябва да се използва единствено опцията наложен платеж с пощенски паричан превод с куриерска фирма Спиди АД): при получаване на стоката Клиентът заплаща продажната цена на закупената от него стока, както и транспортните разходи, невключени в тази цена, свързани с нейната доставка, при условие, че такива се дължат (при поръчки под 360 лв. с ДДС).
- Плащане по банков път: заплащането на дължимата сума се извършва чрез банков превод в указаната от bmax.bg банкова сметка. При получаване на стоката Клиентът заплаща транспортните разходи, свързани с нейната доставка, при условие, че такива се дължат (при поръчки под 360 лв. с ДДС).
ДОСТАВКА НА СТОКИ, ПОРЪЧАНИ ОТ САЙТА
Заявка, в която не е посочен валиден телефон и e-mail за връзка в рамките на Република България, няма да бъде обработвана.
При липса на възможност за изпълнение на задълженията на bmax.bg, поради това, че не разполага със заявената за закупуване стока, bmax.bg уведомява Клиента за изчерпването й на посочения телефон за връзка или чрез изпращане на съобщение до посочения от Клиента адрес на електронна поща. В тези случаи, ако клиентът е заплатил изцяло или частично продажната цена, bmax.bg възстановява на Клиента в пълен размер заплатените от него суми за закупуване на заявената стока.
При предаване на стоката Клиентът подписва придружаващите я документи.
В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или не бъдат осигурени достъп и условия за предаване на стоката в този срок, bmax.bg се освобождава от задължението си да достави заявената за закупуване стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение.
Статус НА СКЛАД означава, че продуктът е наличен. Технологичното време за доставка в този случай е един работен ден.
Статус ОГРАНИЧЕНО КОЛИЧЕСТВО - налични са 5 или по-малко броя от продукта. В този случай може да се информирате предварително за наличностите. Технологичното време за доставка в случай, че продуктът е наличен, е един работен ден.
Статус С ПОРЪЧКА - това са стоки, които не са на склад. За тях е необходимо да се направи запитване до администрацията на сайта, за да се провери дали и при какви условия могат да бъдат доставени.
Статус НА ПЪТ е за артикули, които пътуват. Очакваната дата на пристигане е отбелязана на страницата на продукта. Доставката се изпълнява до два работни дни след заскладяване на продукта.
Статус В МОМЕНТА НЯМА НАЛИЧНОСТ е за продукти, които регулярно доставяме и които в момента са изчерпани. Може да се свържете с нас и да уточним кога се очакват.
За съвместими консумативи - тонер касети, мастилници и барабанни модули, при поръчка над 120 лв. с ДДС доставката е безплатна за цялата страна до офис на Спиди АД! За всички останали продукти от сайта при поръчка над 360 лв. с ДДС доставката е безплатна за цялата страна до офис на куриерска та фирма. За поръчка под 360.00 лв. с ДДС доставката е за сметка на клиента, съгласно тарифите на избраната куриерска фирма.
Програма „БОНУС ТОЧКИ“
От 26.02.2018 г. БМАКС ООД стартира програма "Бонус точки" за стимулиране на своите лоялни клиенти.
Какво представлява програмата?
Всеки поръчан online и заплатен продукт от платформата ни, ви носи бонус точки с левова равностойност 1% от стойността на продукта с ДДС.
Бонус левовете можете да използвате по всяко време като отстъпка при закупуване на всички продукти публикувани на https://www.bmax.bg. Отстъпката във вид на бонус левове, която ще ви бъде приспадната, не може да надвишава 80% от стойността на поръчката.
Бонус точки не се начисляват при поръчки направени по телефон, Skype, електронна поща и други начини за комуникация, освен през online платформата ни!
Бонус точки на потребители без регистрация не се начисляват!
Какво да направя, за да участвам в програмата?
1. За да участвате в програмата, трябва да имате регистрация със собствен акаунт и парола за достъп до https://www.bmax.bg.
2. Правете поръчки през https://www.bmax.bg! За всеки поръчан през bmax.bg продукт ви се полагат бонус точки с левова равностойност 1% от стойността на продукта с ДДС.
3. След пълното заплащане (на 100%) на направената от вас поръчка през сайта на БМАКС ООД, ще ви бъдат натрупани бонус точки, съгласно т. 2 по-горе.
4. Натрупаните бонус левове могат да се използват веднага, като отстъпка в нова поръчка през https://www.bmax.bg.
5. Използването на натрупаните бонус точки се извършва при изрично изявено от потребителя желание в момента на създаване на поръчката. След приключване на поръчката не е възможно да бъдат добавени.
6. Бонус точките могат да се използват до последния работен ден на календарната година (поради приключване на счетоводната година), след което се нулират и всички не използвани суми по тях се губят!
7. При използването на бонус левовете като отстъпка при поръчка, те се фактурират за конкретната поръчка като приспадане от крайната сума. Отстъпката не може да надвишава 80% от стойността на поръчката. Остатъкът от 20% трябва да се доплати.
8. Натрупаните бонус точки се виждат в полето „Моите поръчки“ в клиентския профил.
9. Получаването на бонус точки не е обвързано с постигането на оборот или квоти.
10. БМАКС ООД си запазва правото да приспада част от полагащите се бонуси като неустойки за закъснели плащания. Под закъсняло плащане се разбира изтичане на срока за отложено плащане посочен във фактурата.
11. Партньорът губи правото да ползва натрупани бонус точки, ако е загубил правото на достъп до сайта на БМАКС ООД
КОГА ПОРЪЧКАТА НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ИЗПЪЛНЕНА
Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:
-Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок.
-Не е извършено плащане (забавяне на плащането) от страна на потребителя, ако е избрал банков превод.
-Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка.
-Грешен телефон или e-mail за контакт с потребителя.
-При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи са за наша сметка. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за Ваша сметка.
КАК ДА ВЪРНА ПОРЪЧАНАТА СТОКА?
Съгласно чл. 55, ал. 1 от ЗЗП когато потребителят упражни правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект и когато търговецът не е предложил да прибере стоките сам, потребителят трябва да изпрати или предаде стоките обратно на търговеца или на упълномощено от него лице без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил на търговеца за решението си да се откаже от договора по чл. 52. Крайният срок се смята за спазен, ако потребителят изпрати или предаде стоките обратно на търговеца преди изтичането на 14-дневния срок.
Съгласно чл. 55, ал. 2 от ЗЗП потребителят заплаща само преките разходи за връщането на стоките по ал. 1 с изключение на случаите, когато търговецът се е съгласил да ги заплати, или ако търговецът не го е уведомил, че разходите за връщане на стоките се заплащат от потребителя.
Необходимо е да върнете стоката в пълна окомплектовка (опаковка, кашон, дискове, кабели и т.н.), с не променен външен вид и не променен софтуер, когато се отнася до лаптоп или компютърна система. Съгласно чл. 55, ал. 4 от ЗЗП потребителят носи отговорност само за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
Съгласно чл. 54 ал.1 когато потребителят е упражнил правото си на отказ от договора от разстояние или от договар извън търговския обект, търговецът възстановява всички суми включително разходите за доставка без неоправдано забавяне, но не по-късно от 14 дни считано от датата на която е бил уведомен за решението на портебителя да се откаже от договора.
СПОРОВЕ И ЖАЛБИ
При възникнали ситуации във връзка с неуредени въпроси, клиентът има право да отправи спорните въпроси към наш сътрудник на посочения за коресподенция адрес.
При констатация на дефектен продукт, отремонтирането на стоката се поема от посочените в гаранционната карта сервизи. При несъответствие на стоката с характеристиките посочени в страницата доставчикът възстановява цялата платена от потребителя сума, включително и транспортните разходи платени от потребителя за придобиване на стоката съобразно ЗЗП в законово указания срок. При получаване на пратката трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката. При нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка. За допълнителни въпроси можете да се свържете с нас на посочените в страницата начини за контакт.
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ
1. Гаранционният срок започва да тече от датата на покупко-продажбата и е съгласно гаранционната карта придружаваща изделието.
2. За нови преносими компютри и мобилни телефони гаранцията на акумулаторната батерия е съгласно политиката на производителя.
3. За техника втора употреба гаранционният срок е 6 месеца и започва да тече от датата на покупката.
4. Гаранционното обслужване се извършва в сервиза на фирма „БМАКС” ООД при представяне на гаранционната карта или касов бон, или в сервиза посочен в гаранционната карта придружаваща изделието.
5. Повреди причинени от лош транспорт, неправилна експлоатация, неподходящо съхранение, неспазване на условията в съпровождащата документация, незаземяване, неизправности в ел. мрежа, гръмотевични бури, токови удари, изгорели WAN-портове на рутери или по други независещи от доставчика причини, се отстраняват за сметка на клиента.
6. Гаранцията отпада при опит за промяна на схемите, при ползване на некачествени и неоригинални консумативи, при нарушен външен вид, при механични повреди по корпуса, матрицата, счупени клавиши на преносими компютри, при опит за отстраняване на дефект от неоторизирани от фирмата лица, при поправки или промени върху фактурата или гаранционната карта, при нарушен гаранционен стикер.
7. При гаранционна замяна на компонент, гаранционния срок на новия модул продължава гаранцията на заменения, като срокът на гаранцията се удължава със срока на ремонта.
8. Гаранцията не се отнася до повреди, причинени от други модули, използвани съвместно с доставената техника.
9. Всички проблеми възникнали от неправилно боравене със софтуера, неправилна инсталация на програми, както и промени в настройките на операционната система и BIOS се отстраняват за сметка на клиента.
10. Фирма “БМАКС” ООД не поема никаква отговорност за проблеми произлизащи от приложните програми на потребителя. Фирма “БМАКС” ООД не носи абсолютно никаква отговорност при загуба на информация от некомпетентна работа с приложните програми, заразяване с вируси или повреди причинени от насекоми, гризачи, гръмотевици и форсмажорни обстоятелства или от неспазване на гаранционните условия. Проблеми от подобен характер се отстраняват само срещу заплащане.
11. За изгорели пиксели на TFT(LCD), LED монитори, телевизори и матрици на преносими компютри, мобилни телефони, навигации, таблети, се прилагат гаранционните условия на съответния производител.
12. Фирма БМАКС ООД не носи отговорнст за грешно направена диагностика или поръчана част, при не предоставяне на компютърната техника за диагностика преди поръчване на части.
13. При дефек на съвместим консуматив закупен от bmax.bg транспортните разходи за връщането на продукта до склада е за сметка на търговеца. При потвърден гаранционен случай, връщането на продукта от склада до клиента е за сметка на БМАКС ООД.
14. Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл.112-115 от ЗЗП.
15. Гаранционните условия важат за територията на Република България.
Всички търговски марки, ОЕМ имена и парт номера са собственост на съответните им притежатели.
Последна актуализация: 31 Май 2024 г.